What's In My Shower - Wash&Go,La Roche Posay,Femfresh,Pantene,Fa

/
0 Comments


Ρουμπινάκια μου γεια σας!

Η θερμοκρασία αυτές τις ημέρες είναι πάρα πολύ ψηλή με αποτέλεσμα να περνάμε το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας μας στο ντους ( τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω) για να δροσιστούμε!

Στο ποστ αυτό λοιπόν θα σας δείξω όλα τα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιώ καθημερινά στο ντους μου!


Wash & Go Σαμπουάν n' Conditioner

Δείτε τα αναλυτικά

La Roche Posay - Effaclar

Βρείτε το εδώ


Femfresh - Active Fresh Wash 

Δείτε το αναλυτικά


Pantene Pro V - Μάσκα Εντατικής Αναδόμησης 

Βρείτε το εδώ

 Fa - Luxurious Moments

Βρείτε το εδώ!
Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγώ στο καθημερινό μου ντους.
Μέχρι το επόμενο post να είστε όλοι καλά!!
Καλό καλοκαίρι!


Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα

Wash&Go



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".