Το Απόλυτο Αδιάβροχο Foundation του Καλοκαιριού - Shiseido

/
0 Comments


Ρουμπινάκια μου γεια σας!

                 UV Protective Liquid Foundation SPF30

Σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω ένα εξαιρετικό προϊόν που θα σας λύσει όλα σας τα προβλήματα τώρα το καλοκαίρι. 

Όταν έπεσε στα χέρια μου και είδα υποσχόταν ιδιαίτερη ανθεκτικότητα στο νερό και τη λιπαρότητα και με προκάλεσε να το δοκιμάσω. 'Έτσι λοιπόν τις μέρες με τον καύσωνα θεώρησα πως είναι η καταλληλότερη περίοδος να το δοκιμάσω.

Και ναι! Με έβγαλε ασπροπρόσωπη. Το Foundation αυτό διατήρησε το μακιγιάζ μου για όσο ήμουν έξω χωρίς να βγάλει καθόλου λιπαρότητα ούτε να λασπώσει εξαιτίας του ιδρώτα. Έχει δείκτη προστασίας 30, προστατεύοντας το δέρμα σας από την έκθεση στον ήλιο και την ξηρότητα.

Σας το προτείνω με ανεπιφύλακτα!




Μπορείτε να βρείτε τη Shiseido στα:
Facebook
                                   Instagram
                                      Website


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".