The Social Media Tag

/
0 Comments



Και ναι!!! Το Tag που φτιάχτηκε για εμένα....Το Tag που θα μπορούσα να είχα φτιάξει εγώ!

Τα Social Media θα μπορούσαν κάποτε να γίνουν το επάγγελμα μου καθώς είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας μου.

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε για να δείτε και εσείς πόσο εξαρτημένη είμαι!


Ποια social media χρησιμοποιείς;

Χρησιμοποιώ τα: Instagram, Facebook (Facebook Page),Google+, Pinterest ,και Snapchat.




Ποιο/α ενημερώνεις πιο συχνά;

Πιο συχνά ενημερώνω το Instagram και το Facebook!

Σε ποιο έχεις τους περισσότερους followers και σε ποιο τους λιγότερους;

Τους περισσότερους τους έχω στο Instagram είναι 6.030, μετά στο προφίλ μου στο Facebook που έχω 2.588 φίλους και στη σελίδα μου έχω 927. Και τέλος τους λιγότερους στο Snapchat.

Γράψε μία διάσημη εταιρία που ακολουθείς και μία που σε ακολουθεί σε κάποιο από όλα.

Επειδή τους περισσότερους ακόλουθους τους έχω στο Instagram θα πω την εταιρία Real Techniques που με ακολουθούν και τους ακολουθώ. Και μία εταιρία που ακολουθώ εγώ είναι η Anastasia Beverly Hills.

Ποιο social media πιστεύεις ότι βοηθάει περισσότερο bloggers και youtubers;

Το Instagram πιστεύω πως βοηθάει πολύ γιατί μπορεί να σε βρει κάποιος πιο εύκολα χωρίς να σε ακολουθεί αλλά και το Facebook όπου ο ακόλουθος σου έχει άμεση πρόσβαση στο post ή το βίντεο σου.

Πόσες φορές τη μέρα ελέγχεις τα social media σου;

Πολλές φορές...μη πω συνέχεια...

Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους followers;

Δεν το έχω κάνει και δεν θα το έκανα. Δεν υπάρχει λόγος να αγοράσεις followers καθώς ο κόσμος που θέλεις να σε ακολουθεί θες να εκτιμάει και τη δουλειά σου. Οπότε....τζάμπα χρήματα....


Ποια είναι η πρώτη σου δημοσίευση;

Η πρώτη δημοσίευση που θα σας πω είναι από το Facebook και το επέλεξα γιατί το έχω περισσότερα χρόνια ήμουν αρκετά μικρή. Η πρώτη μου ανάρτηση ήταν στις 12 Νοεμβρίου 2008 και ήταν ένα άρθρο με την είδηση του θανάτου του Γρηγορόπουλου.

Έχεις blockάρει ποτέ κανέναν ή σε έχει blockάρει κάποιος;

 Έχω μπλοκάρει και με έχουν μπλοκάρει. Συνήθως μπλοκάρω αυτούς που συμπεριφέρονταν χυδαία.

Ποιος είναι ο επόμενος σου στόχος για τα social media σου;

Στόχος μου είναι να αυξήσω τους ακόλουθους μου στη σελίδα μου στο Facebook γι' αυτό όσοι διαβάζετε αυτό το post κάντε αμέσως like στη σελίδα μου!


Αυτά συμβαίνουν με τα social media και εμένα!

Tagάρω όλες όσες διαβάζετε αυτό το post και περιμένω να διαβάσω και τις δικές σας απαντήσεις!

Μη ξεχάσετε να με βρείτε στα Social Media που θα βρείτε στο Contact.

Μέχρι το επόμενο post να είστε καλά! 



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".